Koko homma meni hienosti ja piipunhatut sekä pellitykset hoitu.
Kaikki kävi nopeasti ja hyvin meni. Ei haitannut minun elämää ollenkaan. Pojat oli mukavia.
Todella tyytyväinen olen. Pelkkää plussaa. Fiksu asiallinen tarjous tehtiin puhelimessa ja siitä eteenpäin kaikki meni todella tyylikkäästi.
Ei ainakaan negatiivista. Työnjälki ja homman hoituvuus oli todella hyvä. Maksun joustavuudesta plussaa myös.
Pieniä kommelluksia oli: auto jumittu pihaan, joku letku katkes ja vaijeri meni poikki. Nuohoojan mukaan kaikki kuitenkin kunnossa.
Ei mitään moittimista ja kaikki meni hyvin. Oon tosi tyytyväinen. Ite nähtiin kuvista että kaikki on kunnossa.
Kaveri hoiti kaiken tyylikkäästi, eikä vasemmalla kädellä. Varsinkin massan sekoitukset jne. siististi ja ympäristön huomioiden. Asiakaspalvelu ja ammattitaito todella hyvää.
Tarkastus- ja esittelykäynti oli erittäin miellyttävä eikä yhtään painostava. Sitä arvostimme kovasti. Ja kaikki mitä luvattiin hoidettiin mallikkaasti.
Palvelu erittäin ystävällistä ja tiukan taloudellisen tilanteen takia tehtiin joustava maksusuunnitelma. Lue koko kohteen kuvaus tästä.
Palvelu oli todella asiallista vastoinkäymisistä huolimatta. Todella mukavia työmiehiä, jotka eivät vaan hoitaneet töitään vaan palvelivat myös asiakasta. Pysty juttelemaan…
Lue artikkeli