Koko paketti kuntoon

Koko homma meni hienosti ja piipunhatut sekä pellitykset hoitu.

Hyvin meni

Kaikki kävi nopeasti ja hyvin meni. Ei haitannut minun elämää ollenkaan. Pojat oli mukavia.

Fiksu ja asiallinen

Todella tyytyväinen olen. Pelkkää plussaa. Fiksu asiallinen tarjous tehtiin puhelimessa ja siitä eteenpäin kaikki meni todella tyylikkäästi.

Joustavat maksuratkaisut plussaa

Ei ainakaan negatiivista. Työnjälki ja homman hoituvuus oli todella hyvä. Maksun joustavuudesta plussaa myös.

Kommelluksiakin sattuu

Pieniä kommelluksia oli: auto jumittu pihaan, joku letku katkes ja vaijeri meni poikki. Nuohoojan mukaan kaikki kuitenkin kunnossa.

Moitteetonta työtä

Ei mitään moittimista ja kaikki meni hyvin. Oon tosi tyytyväinen. Ite nähtiin kuvista että kaikki on kunnossa.

Siisti ja ammattimainen

Kaveri hoiti kaiken tyylikkäästi, eikä vasemmalla kädellä. Varsinkin massan sekoitukset jne. siististi ja ympäristön huomioiden. Asiakaspalvelu ja ammattitaito todella hyvää.

Mallikasta toimintaa

Tarkastus- ja esittelykäynti oli erittäin miellyttävä eikä yhtään painostava. Sitä arvostimme kovasti. Ja kaikki mitä luvattiin hoidettiin mallikkaasti.

Ystävällistä ja joustavaa

Palvelu erittäin ystävällistä ja tiukan taloudellisen tilanteen takia tehtiin joustava maksusuunnitelma. Lue koko kohteen kuvaus tästä.

Asiallista palvelua!

Palvelu oli todella asiallista vastoinkäymisistä huolimatta. Todella mukavia työmiehiä, jotka eivät vaan hoitaneet töitään vaan palvelivat myös asiakasta. Pysty juttelemaan…
Lue artikkeli